عمو قناد کیست؟ یک آدم فضایی نابودگر

عموی به اصطلاح قناد (با نام اصلی مجید قناد؛ که طبق تحقیق ما به هیچ وجه قناد نیست) برای همه شناخته‌شده است. متاسفانه بیشتر بچه‌ها در برنامه‌های تلوزیونی صدا و سیما او را دیده‌اند و گول ظاهرش را خورده‌اند. امیدواریم تهیه چنین برنامه‌هایی حاصل ناآگاهی مسئولین بوده باشد و نه نفوذی‌های فراماسونر. در این نوشته می‌خواهیم نقاب از صورت او برداریم.

او در اصل یک آدم فضاییست که برای نابودی انسان‌ها و بشریت به زمین آمده. نام واقعا اصلی او «زوپاچ توتماتی» است که یک نام آدم‌فضایی‌ای است. او برای این هدف شوم خود یک رقص جادویی و نفرین‌شده طراحی کرده که با آموزش آن به کودکان می‌خواهد نیرویی اهریمنی را در آن‌ها آزاد کند. زمانی که تعداد کودکانی که این رقص پا را می‌کنند به حد نصاب رسید، ناگهان آن‌ها شروع به کشتن و نابودی انسان‌های دیگر می‌کنند. متاسفانه او این رقص را در برنامه فراماسونری «فیتیله» رواج داده (فیتیله به زبان آدم‌فضایی‌ها می‌شود خون کثیف).

ما با استفاده از نرم‌افزارهای هوش مصنوعی پیش‌رفته چهره واقعی او را حین انجام حرکت شیطانی دیگری با اسم رمز «یه برنامه ببینیم» بازسازی کرده‌ایم که در زیر می‌بینید. آیا تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که آیا کلمه «برنامه» اتفاقی برای روابط شنیع جنسی هم به کار می‌رود یا نه؟

عمو قناد آدم فضایی شیطانی

او چنان بی‌شرم و بی‌رحم است که برای نابودی نسل بشر روزشماری می‌کند. اطلاعات بسیار کمی از جلسات آدم فضایی‌ها به بیرون درز کرده که در یکی از آن‌ها او با شوقی وصف‌ناپذیر می‌گوید «ما آدم‌فضایی‌ها باید بشریت را با رقص پای شیطانی خود نابود کنیم».

اما او کور خوانده. ما انسان‌ها تمام دسیسه‌های او و افرادش را نقش بر آب می‌کنیم. لطفا این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید و اطلاع رسانی کنید. یادتان باشد که هر چه در صفحات اینترنت می‌خوانید راست است.

توجه: این پست طنز است و برای پست شایعه عروسک جنسی لولیتا استفاده شده.

۹ لایک :)

سلام.

امروز که پست رد روم رو دیدم و ارجاعت به این صفحه رو، یاد یه مطلبی افتادم که گفتم شاید بد نباشه بدونی.

https://twitter.com/Beziiiiiii?t=aoBit0hwHzgy-36YaS3O3A&s=09

قضاوت با خودت.

شاد باشی.

ها ها ها عالی بود کاراش :))) چه افشاگری‌هایی.

جررر

شهاب برزگران ۲۲ بهمن ۰۰ , ۰۹:۰۳

من عمو قناد را دوست دارم چرا با عمو قناد این کار را می کنید؟!

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
عمو قناد یک آدم فضایی هست که در لباس انسان‌ها وارد شده برای نابودی نسل بشر
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان